torsdag, fredag & lördag

Dags att uppdatera kanske! I torsdags hade jag en supermysig övernattning hemma hos Sara & Liam med kidsen. Vincent ville förvisso hem, men vi gav inte upp och tillslut somnade han. Var hur mysigt som helst att få sova tätt intill honom. Blir inte så mycket sånt hemma eftersom han sover på sitt rum. Igår när vi vaknade på bortaplan blev vi kvar under dagen så att barnen fick leka och vi tittade på filmen vi aldrig såg på kvällen.


Väl hemma i jakobsberg fick jag för mig att bara byta buss och åka upp mot ikea och köpa sushi. I spöregn också, så vi va sjöblöta när vi kom hem. Tänkte överraska R med en sushi buffè och han tänkte överraska mig med en stek som stod i ugnen. Blev två middagar för oss och resten av steken nu ikväll. Barnens farmor kom även hit och lekte och åt middag och har hjälp oss att städa lite här hemma. Det upskattas verkligen!!!


Imorgon blir det kalas här hemma och jag har tagit på mig uppdraget att göra tårtan. Min brorsdotter fyllde ett för några dagar sedan och eftersom vi bor i mitten av alla firar vi det här. R jobbar ändå helg så jag och barnen blir bara glada av lite besök och sällskap. Vet inte om jag ska börja med tårtan redan nu så den får stå och dra in lite, bara jag som tycker att den är som godast då?


verkar vara en höjdare på att glömma bort inlägg, sisådär en tårta och rabarberpajer senare :)



Mörka vackra ögon, fin liten nästa, ett underbart leènde och guldlockar på det. Kan man vara mer perfekt? NEEEEJ!!! Är det inte fantastiskt hur vi kan sitta och avguda våra barn, de vackraste skapelserna som finns?!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!