words.

Vad är det som händer med mig? Senaste dagarna kanske till och med veckan eller veckorna... har jag fått ett sånt jävla depp beteènde. Irritationen i min kropp bara växer och växer, råkar jag slå i foten i något som ligger i vägen kan det förstöra hela min dag. Ofta får jag känslan av att jag ska bryta ihop och bara skrika rakt ut. Men jag gör det inte. Det är så mycket jag vill få gjort men ingenting händer? Istället så blir listan bara längre och pressar mig bara mer och mer.

Jag duschar men stinker redan två timmar senare? Jag blir varm i hela kroppen och svettas nätterna igenom. Jag har fått sämre hy och känner att hela jag förfaller. Jag känner mig blek, grå och sliten. Noll i motivation till att ta tag i saken och försöka ge mig själv lite pepping. Varför kan jag inte vara duktig med vikten som för några veckor sedan?

Jag känner inte igen mig själv.  v i l l  v a r a  g l a d ! :'/


Tack för att ni små fyller mina dagar med glädje när det behövs som mest! Mamma älskar er så.


Kommentarer

Emilie-Mamma Till Liam

klimakteriet i förtid haha nä skämt o sido, jag vet inte varför men känner sååååå väl igen mig, varför kan man inte alltid ha snygg dagar !



15:04:37 / 2011-03-15 - http://grese.blogg.se/

Jasmin 21 år och mamma till Milo

ÄNTLIGEN kan jag kommentera! Hade velat göra det igår men fick aldrig en lugn stund.



Åh vännen, va jobbigt att du känner som du gör, det är ju såklart inte helt obefogat, kunde känns så förut också (innan milo)

Vet du vad du skulle behöva? Komma bort för en kväll och skämma bort dig med en massage eller åka och dricka ett glas vin på en mysig pub med en vän.

NÅGOT som kan få dig att andas lite... Jag vet hur vviktigt det är att man ser till att få den där avkopplingen när man känner att man bara vill skrika!



Och om du inte vill göra något av det jag sa, ta en promenad på kvällen eller när du kan själv och så går du någonstans och bara skriker! Det har jag också gjort, väldigt befriande! Liten ronja rövardotter över det liksom :D



Önskar att inte plutt var så liten, för då skulle jag kunna komma och uppmuntra dig! Ge dig en kram, kanske lite ryggmassage eller dela med mig av en flaska vin!

Snart är de vår gumman och då ska vi hänga i parker så vincent kan springa runt och nova och milo ligga och gurgla på filtar :)



tänker på dig!!! stor kram!!!

08:06:20 / 2011-03-16 - http://jasminsnall.blogg.se/

farmor

kanske" mensen är på väg att komma igång eller vad.....vila dig låt R passa barnen en kväll och du tänker bara på Dig själv.Ett kort arbetspass kanske! Gott att få träffa andra människor bara, det kan vara bra och en liten extraslant piggar också upp.kram.

09:23:27 / 2011-03-16

Morfar stefan

Vincent ser ut som värsta kändisungen

går så där kaxit på nåt sätt...

18:31:09 / 2011-03-16



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!