Ge oss våååår!

Gokväll! Från snöhög till altan, very nice. Idag har vi skottat och spolat av både altan och utemöbler. Nu är det bara att hoppas att vädret fortsätter såhär. Vid denna tidpunkt på året så minns man varför vi köpte den här lägenheten. Våran lilla pärla som är så underskattad, får fasiken ta och använda den mer. När Vincent är på dagis så kan Nova sova i vagnen och jag kan läsa en bok ute i friska luften. Åh vad jag längtar tills i sommar då Vincents lilla pool åker ut igen.


R drog iväg för att fixa ena hjulet på crossen, vi skulle alla ut och leka idag men den fick punka. Vincent blev ledsen och slutade aldrig tjata om att han ville åka, söto. Jag har fixat med lite smycken, 3 nya "modeller" som jag ska lägga upp i smyckesbloggen. Bara det att jag inte hittar usb pinnen jag behöver för att ladda upp bilder, suck.

Snart delfinal i melodifestivalen, men sitter nog och pysslar och låter det stå på i bakgrunden. HÖRRNI, GLÖM INTE ATT VARA MED OCH TÄVLA. OM NI INTE VILL HA SJÄLVA GÖR NÅGON ANNAN GLÀ :)!

(om ni inte har blogg så kan ni länka på facebook, länka då tävlingsinlägget)

Kommentarer

Emilie-mamma till Liam

Härligt med lite vår känslor. önskar det kunde komma igång på riktigt nu bara.



Måste du ha usb för att få in bilderna på datorn, funkar det inte om du bara plockar ut minneskortet och sätter in i datorn ?

21:35:02 / 2011-03-05 - http://grese.blogg.se/

Nicole - mamma till C

:)

08:08:31 / 2011-03-06 - http://nicoleb.blogg.se/

Nicole - mamma till C & gravid

Skotta skotta!

09:20:18 / 2011-03-06 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!