Akalla 4h-gård

Igår tog vi vårat pick och pack och åkte till Akalla 4h-gård. Den var verkligen över förväntan, hur bra som helst och lite av allt (Dvs. djur, lekpark, plaskdamm, Cafè, ängar och minigolf). Hur kan jag ha missat en så fantastisk park bara 14 minuter busstid bort? Där kommer vi definitivt spendera fler sommardagar. Efter lite lek och stoj var det dags för Vincent att sova. Då fick Nova hoppa upp i bärselen och Vincent i vagnen (punka på syskonvagnen). Som tur är så är Nova en liten tjej så det blev inte alldeles för tungt.

Långt borta såg jag en skymt av media markt (hemmaplan), så varför inte promenera hem? Akalla - Jakobsberg med enkelvagn och nya skor, tjaa..why not?

Efter att ha gått med 17kg + vagn, 8 kilo i bärsele, stekhet sol och ett skavsår rikare så valde jag att svänga av vid Barkarby och ta bussen hem från stationen. Men nöjd var jag ändå och åt gårdagens pizza med gott samvete. Likaså de fantastiska amerikanska pannkakorna med jordgubbar, jordgubbssås, sirap och glass!!! Haha.

Väl hemma kom planerna, varför inte göra denna strecka till ett dagligt träningspass? Jag blev SÅ sugen på att köpa en cykel/joggingvagn. Tanken är att köra fram och tillbaka med vagn och inlines en gång om dagen, det är riktigt bra träning och framförallt kul.

Här kommer lite bilder från gårdagen:


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!