Värsta fyndet!

Okej, dålig update från min sida. Har knappt tänkt på att blogga under helgen, rätt skönt. I lördags var det kalas för lillebror eftersom han blev sjuk helgen innan. Innan kalaset var det brottom brottom till kista för att inhandla en sak, mer om det längre ner. Anlände till kalaset straxt innan 13.00 och kom hem 20.00 på kvällen. Kul för Vincent med massa bus och mysigt att umgås med familj. Söndagen skulle spenderas i bros äventyrsbad m. Atousa + barn. Men jag vaknade med ont i halsen och kände mig hängig.

Istället tog vi oss en liten trip ner till vattnet och grillade/stekte American pancakes på den öppna elden. Vincent bara myser när vi gör sådant och det är härligt med lite familjetid. Men tog inte särskilt lång tid innan både tår och händer var frusna och vi begav oss hemåt. Väl hemma blev det vila för oss alla och sedan kom barnens farmor på besök en stund!


Jag gjorde världens fynd på BR LEKSAKER i lördags. Helt sinnesjukt. Eftersom Vincent ÄLSKAR Toy story filmen och ska se den MINST två grr/dag så gick jag in för att kika efter leksaker på hemsidan. Har sett dem förut men de är så satans dyra. Woody dockan kostar 699:- och Buzz kostar antingen 999:- eller 1199 beroende på radiostyrd eller inte. Det är lite väl saftigt för en leksak så jag skulle in och kolla efter någon mindre docka från filmen. Ser då att det är TOOOOKREA på sortimentet. Woody kostar 249:- istället för 699:- och Buzz (1199:-) kostar 349:- så det är bara att klä på barnen ringa BR (de va snälla och la undan trots rean) och fort fort till kista. Som tur var så sov Vincent när jag kom fram annars hade han gått bananas där inne. Så nu har jag köpt födelsedagspresenter till Vincent för 600 kronor till ett värde av 1900:-, HUR BRA???? :D




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!