Todays

Eftersom Vincent mår bra nu efter typ två veckors sjukdom så blev det dagis idag. Både han och jag behövde det, efter all sjukdom (nu har jag blivit förkyld). Det var så jäkla skönt att kunna ligga i sängen med Nova fram till 13.00. Fick sova två timmar och bara ligga och slappa resten av tiden. Idag hade jag inga "måsten" trots att det både behövs damsugas och fylla en diskmaskin. Sätter nog på en film till Vincent och tar tag i det snart istället.

Efter att Vi hämtat en glà kille på dagis så tog vi en sväng till centrum för att hämta ett paket. Eftersom Ellos hade två stört bra erbjudanden så var jag tvungen att köpa något för 200:- (3 knivar, 2 ljuslyktor, 1 ljusfat & påslakarnset) Allt som allt gick på 260:- och bara knivarna var värda 399, shysst deal. Vincent hjälpte till att öppna alla paket och sedan har vi bara myst i soffan framför barnprogram! Mer än så har vi inte gjort idag..

Nu ska jag ta tag i hemmet lite och sedan rulla köttbullar :D

Love you

Kommentarer

My

Grymt fin bild!! =) Klart du ska få ha lite mysig mamma tid! Härligt!

Vad fina ögon hon har!

Kramis

21:49:04 / 2011-02-16 - http://mys.blogg.se/

Emilie-mamma till Liam

så skönt vincent blivit bättre.

Liam har varit hemma denna veckan, jäklar vilken vecka säger jag bara, barnakuten osv.

Men nu, nu börjar han få ordning på det igen, druckit en flaska välling för första gången på 4 dagar nu.



De säger att första barnet för det mesta blir likt sin pappa och att andra barnet tar efter mamma lite mer. Så Nova kommer nog ha många likheter med dig =)

07:42:45 / 2011-02-17 - http://grese.blogg.se/

Sanna - Gravid i v.38

Fina ni är!! :)

09:07:09 / 2011-02-17 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!