Han gör ett bra jobb..



Det har varit dålig uppdatering här.. I fredags tog jag och Jossan en dag i kista centrum och hookade up det senaste som hänt. Varför ses man så förbaskat sällan? Tur att vi hörs nästan dagligen i alla fall. Det är få vänner som som man verkligen håller kontakt med numera. Men tur att jag har bästa Becka, fantastiska Jossan och nyfunna Mathilda som typ är min dagliga dos av vänskap! ♥

 
Fredagens outfit


I lördags var vi bjudna på lillebrors 1års-kalas. Men han blev sjuk över natten och kalaset blev inställt :( tråkigt för oss alla, men mest synd om Leon såklart. Så det blir förmodligen lite kalas i helgen som kommer istället.Tråkigt nog så är väl inte min brorsdotter Evelina där då. Brorsan har haft henne två helger i rad nu och brukar även ha henne över natten en vardag. Är så förbaskat stolt över min bror för att han verkligen tar papparollen på allvar och funnit kärleken i sin dotter. (för er som inte vet, så kom hon in i hans liv för typ 3mån sedan).. Istället för kalas spenderade vi hela dagen & kvällen med världens bästa vän och Gudmor Becka!

Igår, söndag .. då släpptes jag och Nova av vid willys och storhandlade. När jag var klar kom R och hämtade oss, jag kan ju gå i fleeera timmar typ så R valde att åka hem så länge. Sedan stod jag och förberede, frös in och var en sån där "bullmamma". När jag stod och gjorde iordning rotfrukter, gi-pytt, köttbullar, tacofärs i portiner för infrysning så kände jag mig sååå gravid. Inte tjock utan beteendet när man börjar "boa" och förbereda och göra allt lite lättare inför det nya livet. Som tur är, så är jag INTE gravid hahah..


Kommentarer

ems

Hej gumman! Du smsade mig igår när jag jobbade, kom på det nu. Den kan bli tight för min del tyvärr men isåfall framåt fre/lör? :) kan väl höras i slutet av veckan? PUSS

11:56:32 / 2011-02-21 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!