F*CK U SONY ERICSSON

Blev en sväng till Centrum efter att vi hämtat Vincent på dagis. Ett paket från Viföräldrar, byta tröja och hämta ut min mobil från lagning. När jag ska hämta ut min fiiiiiiiina VITA mobil har de bytt ut den till SVART för att de hade lite ont om vita skrev dem i ett medskickat brev. Förklarade då att jag köper en VIT för att jag vill ha en VIT inte SVART. Så eftersom jag inte tog emot den svarta måste jag starta en jävla process och skriva brev till Sony Ericsson om mitt missnöje och reklamera den svarta telefonen för att dem ska skicka en vit till mig???????????????? SÅ IN I HELVETTE IRRITERANDE!!!!!

Ångrade mig fram och tillbaka och var nära på att ta den svarta bara för att... MEN jag tänker inte betala tusenlappar för en mobil jag inte tycker är snygg. Så nu måste det skrivas brev och vänta MINST yttligare en månad. Jag blir så trött........

Jaja skit samma, det har varit en dålig dag fram till att Sofie kom och mötte upp mig. Hon joinade oss med att laga och äta middag. R skulle mecka lite med hans pappas bil så han kom lite senare. Sofie hjälpte mig att städa i köket och lagade typ maten själv, fina fina vän! Här är lite bilder:


Sofie & Novisen


Vad blire för mat..?


Har färgat håret tokrött men syns dock inte här..


beslutsångest..jaaaa..


det blev fläskfilè sås med bulgur (Vi har inte tagit bort plasten på luckorna!)

Lilla skatten


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!