B-a-k-i-s

Vi kan ju börja med att säga att jag mår som jag förtjänar. Varför tror jag efter ett par glas att jag är västa superfestaren? Det räcker med att säga att det var kul så länge det varade. Hemgång redan vid 00.30, Robban kom och hämtade mig och en kompis till Jossan. Skönt att åka bil hem och skönt att veta att det är så jävla najs att ligga hemma i soffan och glo på tv helgerna igenom. Jag är så glad att jag har det livet jag har. Visst är allt det här andra kul och det var skönt att komma ut och dansa, men det finns så mycket mer. Och jag har allt det här hemma.


Nu ska jag vila lite med Vincent, sedan bär det av mot kalas för att fira Alexander!

Kommentarer

Jasmin gravid vecka 39 med lilla Milo

Vet exakt vad du menar! Perioden innan jag blev tillsammans var jag ute hela tiden 5 dagar i veckan. Visst var det kul, men shit va ytligt och inte alls tillfredsställande i längde. I slutändan kände man sig bara tom... Sen kom han in i mitt liv och visade mig vad kärlek vad... Och den ovillkorliga kärleken man får till barn. Helt fantastiskt.

Dock kan det vara skönt att få komma bort, bara för en stund, och må lite bakis för att sen veta vad man har hemma i dom små sängarna!



Det är sunt att göra som du gör! Huvudsaken är att man vet vad som är viktigt :)och det gör du verkligen!



Glad att du hade så roligt!!! Kramar!

15:30:19 / 2011-02-05 - http://jasminsnall.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!