julafton & juldagen jag längtar efter er.

Efter att ha längtat efter julafton trots att det varit blandat med ångest. Så ser jag verkligen fram emot juldagen. Då klär jag upp mig och är "bara Tessan" en kväll med älskade Jossan. Vi ska äta gott och förhoppningsvis ha en kanonkväll. Det har varit så mycket i mitt huvud senaste tiden och jag har lite livskris. Ska inte gå in på detaljer, men en rolig kväll behövs!

Imorgonr det julafton, som min älskade Vincent tjatat om sedan leksakskatalogen damp ner i brevinkastet. Redan då bestämde han sig för att han ville ha en sopbil, BARA sopbil. Och han har pratat om den varje dag sedan dess, jag längtar så till han öppnar just det paketet. Min chef berättade för mig hur dom knöt en tunn tråd runt barnens stortå som sedan ledde dem till första paketet på julaftonsmorgon. Så ska jag nog göra med sopbilen.

Novisen förstår inte så mycket men gillar allt julpynt. Även hon verkar ha lite aven livskris, haha. Gråter för minsta lila och är allmänt känslig. Men ändå världens behagligaste lilla tjej.

provade redan juldagens outfit,va tycks? Gillar det relativt nya linnet :)

Kommentarer

My

Snygg som altid!!

11:29:07 / 2011-12-24 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!