Allt går för fort..

Igår var vi bara inne och lekte och tittade på film under dagen. Barnens farmor plockade upp Vincent på eftermiddagen och jag och Nova rensade min garderob (Så kom å hämta innan de slängs). Vid sex tiden anlände jag och barnen hemma hos Becka, där käka vi middag hängde en stund. Tog så mycket fina bilder på Nova med deras superkamera, helt fantastiska. Vincent gör bara massa fula miner eller gömmer sig när kameran kommer fram, därför blire nog mest bilder på Nova här med.

Nova börjar bli så stor nu,  jag förstår inte... hon är ju min lilla spädis. Hon sitter liksom och leker med bilar och har lärt sig klättra upp i Vincents säng helt själv :O!!!!



Kommentarer

ems

Snuttan va fin hon är! Tycker vi borde ses snart:) ta hand om dig fina!

23:38:15 / 2011-08-16



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!