Todays news

Blev inget fotande igår men massa fredagsmys istället. Becka kom över och vi lagade laxpasta och delade på en flarra smultronvin. Vi tittade på idol och dog lite när Jay sjöng like a prayer, magi. Om han hade varit en läckerbit och haft den där fantastiska mörka rösten.. då hade jag varit fjortiskär i honom. Så vilken tur att jag håller det på en lagom nivå.

Till brunch gjorde vi vanliga pannkakor med bacon bitar i, det är beckas special och uppskattades av oss alla. Under dagen har vi väl mest bara slappat och segat oss. Rätt trist eftersom man får sån där "det är regn och söndag" känsla. Vi skulle ta fina kort på barnen också, men jag fick för mig att tvätta fårskinnspläden innan. Evighetstork på den... tog precis upp den från tvättstugan efter kanske 5 timmar. Lite fuktig här och var men det fick duga, fast nu sover Nova så hon är lite okontaktbar för en plåtning.

Vincent är hos sin farmor och ska sova kvar där i natt. Det är alltså tomt och tyst här hemma just nu, kanske ska krypa ner bredvid två av mina tre älsklingar och ta en powernap jag med. Dålig tid bara. Får se om jag lyckas få lite bilder när Nova vaknar!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!