Hemma efter en lång dag




Äntligen hemma, ska nog krypa ner under en varm filt med barna och fredagsmysa framför idol. Hoppas Barnen går med på det och inte lever rövare. Bilderna hamnar på sniskan när jag laddar upp från mobilen. Se så stor Vincent har blivit, eget säte på tåget och allt.

Efter mammagruppen idag så tog jag en liten sväng i centrum, för att kolla om åhlens hade en skjorta jag letat efter. Den var helt slut i kista men idag köpte jag den äntligen, eller min mamma rättare sagt. Hon vill ge den till lillprinsen i hans adventskalender så hon förde över pengar till den. Till skjortan köpte jag ett par supersnygga jeans, gillar när dem sitter lite tajtare längst ner. Som stuprör men ändå inte! Fick lite rabatter som de delade ut i Solna centrum så det fick bli en jättefin stickad tröja från kappahl till Vincent. Kan visa sen..

Blev varken hårfärg eller en ny ögonbrynsplockare, får fixa det imorgon! Vet inte vad jag ska göra med håret.. skulle vilja ljusa uppp och ha lite öolika nyanser fast det måste man ju göra hos frisör? Eller så färgar jag bara mörkare men då blir det svårare att gör det ljusare sedan....Tycker att rödbrunt kan vara snyggt också, men vet inte om det passar mig.


Kommentarer

My

Om du gillar din egen hårfärg så behöver du bara köpa en toning som är nära din egen för då får du mer glans och lyster i din egen färg. Eller så köper du en en mörk rödbrun toning =) Då känns det kanske lite nytt och fräscht!

Jag tror att:

Casting Crème Gloss

432 Djub guldbrun

eller

Casting Crème Gloss

454 Brun mahogny koppar

skulle passa dig!

22:39:50 / 2010-11-26 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!