Godmorgon



Sitter och myser med lilla pärlan, Vincent springer runt och leker med bilar och helikopter. Är lite halvtrött efter natten, gick nog och la mig runt två, men det var så skönt med egen tid. Vincent kom in till oss imorse, mötte honom inte utanför hans rum som jag brukar ( sov väl för djupt för att vakna av små steg). När jag vaknade till stod han och gnällde lite i precis vid vårat sovrum så då bar jag upp honom och vi fortsatte sova ett par timmar. Nova har som de tre tidigare nätterna bara ätit en gång under natten och en gång vid halv sju på morgonen. Jag är mer än nöjd!

Dagens planer är att åka till Solnas öppnaförskola för unga mammor, där jag gick när jag blev gravid med Vincent och när vincent var mindre. Har knappt varit där sedan vi flyttade så nu är det dags igen. Måste ju visa upp vårat underbara lilla tillskott. Men innan det ska förmodligen pappa, sussie och lillebror kika förbi en snabbis, hoppas dom hinner det. Sedan ska jag möta upp R i kista centrum och överlämna mitt kort eftersom han ska till tandläkaren och hans nya inte har kommit än. Sen tuben från kista till solna, blir egentligen ingen stor omväg eftersom det bara tar tio min från kista sen! Hade tänkt träffa mamma efter vi har varit på ÖF men tror vi kommer vara rätt trötta så det kanske får bli en annan dag.

Fast jag gillar att ha fullfart, blir så lätt deppig av att bara vara hemma en hel dag!


Kommentarer

Vildas mamma

Hej igen! Än en gång ledsen över att jag kommenterar så lite. Men det är så skoj att läsa!! :D Så underbara små barn, och jag är så glad att allt går så bra för er. Börjar värka lite i hjärtat att inte ha en liten till. Överallt ser man tvåbarnsmammor, fast så var det ju när jag var gravid också, då såg jag bara gravida överallt haha. Nåja, är glad att jag har min Vildis! Hoppas på att få träffa er snart igen. Ni är välkomna ner här när som helst! :D



Puss!

10:15:34 / 2010-11-26



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!