Liten presentation!

Jag heter Theres och är 20 år gammal, född 1989. Det här är en blogg som främst handlar om mitt liv som mamma. Den 18 juli 2008 visades pluset på stickan, där efter kom de svåra besluten och kampen om att behålla barnet. Nu snart två år senare sitter jag här med världens underbaraste ettåring. Denna lilla gåva heter Vincent och föddes den 27e mars 2009. Det var då den stora förändringen började på allvar, tiden innan dess var bara förberedelser för det nya livet. Det senaste året har varit det mest händelserika och betydelsefulla för mig. Att jag idag kan blicka tillbaka och vara så otroligt lycklig över beslutet att behålla denna underbara lilla kille. Han är min värld, utan honom skulle jag vara så vilsen.

Jag och Vincents pappa har varit ett par i stort sätt i sex år. Eftersom det är en väldigt lång tid på väldigt unga år (Jag var nyss fyllda femton när vi träffades), så har vi gått igenom ett uppbrott under några månader. Men hittade tillbaka till varandra och lever nu tillsammans i en gemensam bostadsrätt.

Jag har under hela graviditeten med Vincent bloggat om hur det var som ung och gravid. Den bloggen är nu låst men om så önskas kan jag publicera utdrag från den tiden. Jag hoppas att du finner min blogg intressant och kommer tillbaka snart igen!

 

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!