Inte långt kvar nu


JAG HAR SYNDAT!

Idag på födelsedagsfirandet kände jag mig så otroligt fånig som satt och åt några mandarinklyftor medans alla andra fikade. Jag är redan helt ok smal och när folk frågar varför jag inte äter känns det fånigt att säga att jag går på diet. Så jag passade på att unna mig idag. Ställde mig sedan på vågen för att se vilken vikt jag nu kommit ner till... 62 kilo med kläder så nu ligger min vikt på 61,5 BARA 1,5 kvar till mitt mål. Fan vad jag var värd den där kladdkakan.




Kommentarer

My

Du är jätte fin!

18:08:21 / 2011-01-16 - http://mys.blogg.se/

farmor

Ja nog var du värd den där kladdkakan för jag kan tänka mig att alla bredvid dig såg tjocka ut så smal som du blivit. Bra kämpat!

18:56:19 / 2011-01-16

Vivi

Du är skitsnygg! Och Du är riktigt duktig! :D

19:00:03 / 2011-01-16

ems

skitsnygg!



ja absolut varför inte? :D kan vi passa på att leka lite med barnen också!

00:19:18 / 2011-01-19 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!