Bara massa pappor

Ännu en dag håller på att pasera, har dock gjort nada till skillnad från igår. Dagen blev inte alls sådär tråkig som jag trodde. Nicole och Chloe kom hit och barnen lekte och vi mammor hängde. Först bråkade barnen bara om alla leksaker men sedan lekte de jättebra och jagade varandra och skrattade. De åkte buss också med hjälp av två små stolar och Chloe bjöd oss alla på fantasipepparkakor och muffins. "hääär vare pepparkakooor å mufffiiins" gick hon och ropade, så himla söt. Känns konstigt att Vincent så småning om också kommer prata på det sättet :)

Idag har vi badat, lekt, sovit, gjort lunch och lekt mer..Just nu är jag tråkig och Vincent går runt och ropar efter pappa. Han gillar att säga "heeej pappa" "ajaj pappa" "tack tack pappa" "paj paj pappa" paj paj = pang pang eftersom R har smällt smälare med honom då och då. Han pratar också om sin pappa och pekar att han har gått till jobbigt och " pappa nana" som betyder att pappa äter mat eller något gott på jobbet. Sen att pappa har tagit bilen till jobbet... mycket pappa nu alltså :P

Alla andra grabbar, män och gubbar är också pappor. Kan bli lite fel ibland, haha.

Kommentarer

Monica

Jag undrar om det var den min tjej kompis Nicole pratade om :S Den gick för 8000 i månaden och det var för mycket isf...

Men om det inte var den låter det juh som att jag gick miste om nå¨got :S



kram

15:51:29 / 2011-01-05

Nicole

Haha Chloe hade ju råkul igår.. Det var jätteskönt att komma iväg och bara vara :) Tack så mycket för igår, god lunch och härligt sällskap!

Säg till om du vill ses något innan veckans slut eller nästa vecka!

Puss

16:50:59 / 2011-01-05 - http://nicoleb.blogg.se/

Finni - Elliotts morsa

Tack för din fina kommentar! Hoppas att ni alla mår bra :)



Kramar

20:34:41 / 2011-01-05 - http://mammafinni.blogg.se/

Jasmin gravid vecka 35 med lilla Milo

det här är ju läskigt på riktigt, här sitter jag och helt random läser bloggar, hittar din då, kollar inlägg, sen ser jag det här!



Jag gick i gymnasiet med en nicole och hennes dotter heter chloe, hur stor är chansen tänker jag, och se! Ni känner ju tom varandra!!! Shit vad världen är liten! Pratade med henne på facebook idag, hur känner ni varandra? :)



Ev ska nicole och chloe komma hit på måndag! :D



Som sagt världen är LITEN!

00:00:31 / 2011-01-07 - http://jasminsnall.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!