Syskonkärlek ♥


Kommentarer

Jasmin gravid vecka 39 med lilla Milo

SV: Hej gumman!



Syskon kärlek, visst är det underbart? Igår när jag inte kunde sova kollade jag på gamla video klipp på ossian och alicia... Lilla alicia var så liten när vi träffades så det är hon som utvecklats mest, lära sig gå prata osv. Jag blev helt tårögd över att tiden gått så fort. Och snart kommer en till liten korv!



Du, ALLA min festkompisar har jag brytit kontakten med, det var jag när jagbörjade inse att dom ville bara hänga om alkohol var inblandad, en kaffe på stan en söndag lunch var inte alls på tal om. Att man inte såg det tidigare... det är sånt jag ångrar.



Visst är du och jag lyckligt lottade som hamnade där vi hamnade? Det kunde gått illa för oss, tänk om vi hade fortsatt i samma banor i 10 år till, och sen insett vilken waste! Det ÄR ångest!



Nu har vi fina familjer och vi kämpar på i vardagen med tjatiga barn :D men livet är fantastiskt visst är det???



kram!

15:19:29 / 2011-02-07 - http://jasminsnall.blogg.se/

farmor

Vilka söta bilder på de små barnen.Dom är verkligen söta.Kram

16:25:01 / 2011-02-07



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!