Äta heeela dagen lång!

Hungern håller i sig, vad sjutton har hänt? Kanske är det så att Nova käkar mer och att jag behöver äta mer för att kroppen ska ha full energi. Det var ju inte alls länge sedan som jag åt en stor tallrik med yoghurt, nu sitter jag redan här med lunch. Yeye, äta bör man annars dör man.

Till lunch idag blir det samma som middagen igår, Coleslaw m. choritso. Very nice very nice.

Tänkte visa er min utgångsoutfit om jag får tid. (Farmor du undrade ju om den passade nu) Kjolen måste sys in eftersom den blivit stor i midjan. Sist jag använde den fick jag sätta två säkerhetsnålar men nu blir det för mycket glapp ändå. Har också köpt ett par jeans i stl.27 den storleken som jag hade innan jag blev gravid med Vincent.

Nu har jag som sagt inte så mycket kvar att gå ner, utan det som behövs är träning. Efter att vi har hämtat Vincent på dagis så tänkte jag köra ett litet träningspass. Han tycker ju om musik och att göra som oss, så det blir nog kul för honom att vara med. Ligga och sprattla lite på golvet, eller stå och dansa på sidan om, söto.


Min coleslaw är förjävla goo!

Vitkål
gul lök
morötter

creme fraich (34%)
majonäs

svartpeppar
salt
senap


YUMMIE!

Kommentarer

farmor

Kanske du promenerat för mycket så kroppen vill ha lite extra energi. Ska göra din coleslaw- sallad.

14:53:46 / 2011-02-01

farmor

Här kommer en sallad till Dig som oxå går att banta på:Löbberödssallad heter den.

Vitkål

Rödlök

Dill

Creme Fraiche

Majonnäs

örtkrydda, salt,peppar. GOD.

17:17:42 / 2011-02-01

farmor

Din coleslaw sallad var jättegod!

18:03:41 / 2011-02-01

Anna

Ska också göra din coleslaw :D

22:40:57 / 2011-02-01

ems

jag vill se outfit :D

01:01:52 / 2011-02-02 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!