:)

Så tråkigt att bloggen typ dött ut. Vet inte vad jag ska skriva utan att lämna ut för mycket av de vi går igenom just nu. Men ni förstår det nog själva. Men tids nog så tar man sig igenom svåra situationer i livet.

Lite kort och gott:

Nova står själv i några sekunder
Nova pekar på allt och säger DÄ
Nova kan klättra upp i Vincents säng själv
Nova sover HELA nätter
Nova och Vincent delade rum inatt
Nova sätter telefoner vid örat
Nova vi äta med händerna, annars fåre va
Nova har snart fyra tänder
Nova har inte en enda liten bebis valk :O

Vincent pratar på som aldrig förr, ibland lite otydligt men nästan alla ord är lagrade.
Vincent har blivit äldsta barnet i gruppen på dagis
Efter långt sommarlov var han överlycklig att få komma tillbaka
Vincent tjatar om att Lea (beckas bebi) ska komma ut NUUUU
Vincent kan inte säga NOVA och säger
MOA
Vincents bästa kompis är lillebror Leon
Vincent pratar oftast om personer med Namn. Till och med: mamma tessan och pappa robert ibland haha.
Vincent är en liten polis när Nova gör bus; AJABAJJA MOOOA, SLUUTA MOA, INTE RÖÖRA MOA, STOPPP MOOOOA :D
Vincent vägrar klippa sitt hår (börjar bli värsta kalluffsen nu)


Jag känner mig både gladare och ledsnare än på länge
Jag har börjat med GI och promenader igen (yeeey)
Jag vill inget hellre (typ) än att fixa tuttarna
Jag är sämst på att ta tag i saker
Jag påbörjar mycket och avslutar
Jag är mer lätt irriterad och har sämre tålamod än tidigare
Jag umgås mer med personer som får mig glad
Jag är beroende av min mobil





Kommentarer

My

Det vore kul o ses nån gång =)

13:56:28 / 2011-08-14 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!