no more babies

Sitter och äter de obligatoriska äggen till frukost. Mamma sov kvar men ska alldeles straxt åka. Vi har hund över helgen vilket vincent älskar. Dagens planer är nada känner mig redan uttråkad. Eftersom jag knappt har några nummer i nya telefonen är det svårt att hitta något dagshäng. Jaja får se vad det blir av dagen.


 Igår satte jag äntligen i en spiral så fler barn inom fem år blir det inte. Gick bättre än väntat och jag har inga efterkänningar idag. När jag ändå var på mvc så passade jag på att väga mig, 60,5 pannor med kläder på.


Vincent i magen och 20 kilo tyngre :) ♥


Kommentarer

Nicole - mamma till C & gravid

Spiral fungerade jättebra för mig tiden mellan graviditeterna :)

09:40:41 / 2011-04-08 - http://nicoleb.blogg.se/

Louise - Mamma till Vincent och Gravid

Jag har läst din blogg ett tag men jag tror aldrig att jag har kommenterat. Ville bara säga att jag tycker du har en super mysig blogg och två underbart fina kids.



Ps: Spiralen funkade super bra för mig.. tills den dagen jag upptäckte att jag hade blivit gravid ändå ;) Men jag antar att jag bara hade "otur" man vet ju med sig att vilket preventivmedel man än använder så är det aldrig 100 procent säkert.

19:56:32 / 2011-04-09 - http://louiselindberg.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!