VÄGRAR ALLA NAPPAR UTOM EN!


Fuck fuck fuck!
Vincents sista och enda andvändbara napp har gått sönder. Senaste månaden har han totalvägrat ALLA förutom just två nappar. Varav en av dom blev kvarglömd hos min pappa när vi var där sist. Pappa kom dock tillbaka med den efter ett par dagar eftersom den var mycket viktig. Men då var den långt ifrån okej längre, nu tittar han bara på den och slänger iväg den precis som med alla andra. Eller så gömmer han undan dom. Jag har försökt ha de andra napparna i munnen för att visa att de är exakt lika goda som hans speciella lilla ägodel. Men det funkar inte, han tar ut den och slänger iväg den från mig.

VARJE gång han ska sova så tar han ut nappen för att dubbelkolla att det är den rätta. Han vrider och vänder på den i några sekunder tills han konstanterat att den är okej. Varför detta vägrande av andra nappar? (Har testat latex, silikon, böjda, raka, med ring..)

Jag vet inte vad jag ska göra.. ska jag sluta med napp helt nu? Kanske är jag tvungen? Men hur kommer detta gå när bebis kommer..?

Jaja.. ska kila över till affären och låta Vincent välja sina egna från hyllan, ett tappert försök i alla fall...
Räknar med en jobbig nattning annars ;p..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!