Snart tvåbarnsmamma och självförtroende pepping



Snart är bebis här, idag var första gången jag kände mig redo. Har hela tiden sagt att BF datumet blir bra eftersom tiden har gått så snabbt. Men nu får liten kika ut när han/hon vill. Vi väntar bara nu. Jag har åter igen varit gravid i 9månader. Det är underbart att bära ett barn, men jag måste erkänna att jag är rätt trött på det nu. Jag vill känna mig fin, jag vill gå ner till min målvikt och jag vill träna upp mitt självförtroende igen. I alla fall till den nivå det var på innan. Som ni säkert har märkt visar jag sällan bilder på mig själv här i bloggen, det får mig oftast att känna mig nere på botten. Jag avskyr att vara med på bilder och springer när en kamera kommer nära. Jag är så ofotogenisk som man bara kan bli, jag hoppas att jag ser lite bättre ut IRL. Annars äre illa.




Därför bombar jag er med bilder på min underbart fina son. Hur han kunde bli ett så vackert barn frågar jag mig själv ofta. Ska bli väldigt spännande att se vad det är för liten människa i min mage..


Kommentarer

Hanna

Tessan du är ju skitsnygg!!

22:02:05 / 2010-09-28

Vivi

Jag förstår inte hur du kan ha dåligt självförtroende oavsett om du är gravid eller inte. Jag måste säga att du är jättesöt och snygg och om jag kommer se ut som dig när jag blir gravid kommer jag vara riktigt glad! :) Jag förstår hur Vincent kunde bli så söt som han är! :)



Och jag vill tilläga att jag också är riktigt nyfiken på vem som bor i din lilla mage nu även fast jag tror att det är en liten pojke :) Hoppas hon/han tittar ut snart och tänk på att du är skitsnygg! :)



Kram Vivi :)

22:04:24 / 2010-09-28

Anna

Neej du är fin=)

06:31:38 / 2010-09-29

Hanna

Är det dags nu? :D

20:50:15 / 2010-09-29

my

Jag tycker du är sjukt snygg =) Både gravid på bild och i verkligheten!

20:58:30 / 2010-09-29 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!