Lite morgonsnack bara

Inatt sov Vincent 13 timmar och jag 12, vi vaknade alltså nyss. Underbart med mycket sömn det behöver jag ju nu sista tiden. Vincent sover alltid bra så det är bara jag som måste lägga mig tidigare. Har ju lite mer än en månads sömn som jag kan tjäna in fram till att bebbe kommer. Sen vet man ju aldrig hur det blir och vilken dygnsrytm den lilla krabaten har.

Idag hoppas jag innerligt att Becca känner sig bättre och kommer hit, det var över två veckor sedan sist. INTE OK! Ska snart klä oss och ta en sväng til centrum, ny mobil och nytt nummer blir det nog. Har fortfarande inte hittat min. Känns ju rätt irro att den säkert ligger här någonstans här hemma.

Kommentarer

Finni - Elliotts morsa

Åh tack :)!



Hur mår du? Snart dags juuuu!



Kram

16:06:07 / 2010-09-02 - http://mammafinni.blogg.se/

farmor

Lite fler pojknamn: Edgar, Vidar, Elian och Tuve.Kram från farmor.

19:08:58 / 2010-09-02



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!