Känningar..

På ett sätt så tycker jag att dessa känningar är lite skrämmande. Eftersom jag inte kände av mer än ryggont när vi väntade Vincent så är det så svårt att veta för mig. Det var inte förns dagen innan (om jag minns rätt) som han faktiskt visade att han var påväg ut (1 vecka sen). Nu blir jag nojig för minsta lilla, jag känner av så himla mycket mer. Magen blir spänd av sammandragningar, med Vincent kändes dem inte överhuvudtaget. Det är som en stickande nål rakt upp i muttan då och då. En känsla av att benen hoppar ur led kommer några gånger om dagen. Och ibland värker det till i några sekunder. Men allt detta är fullt normalt sisådär en månad innan BF, fast för mig känns det så konstigt. Det var så allt startades och ett dygn senare var man mamma...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!