Fullt upp heeela dagen!

Så typiskt att man inte lyckas sova när barnet sover en timme eller två. Magen kurrade och nu känns det meningslöst att lägga sig igen (Efter en macka). Atousa och hennes två små flickor kommer om lite mer än en timme. Vi ska käka lunch, fota barnen och jag ska plocka ögonbryn, smeta på lite tan-lotion och kanske färga ögonfransarna. (vadå förlossningsångest, haha?)


Skyller på att det är för att jag vill vara fin ikväll. Ska ut och äta på resturang med bästa Becca. Jag kände tidigare i veckan är nu sjutton är det dags för mig att hitta på något. Kan knappt minnas då jag gjorde något barnfri förutom när mormor fyllde 80år och Vincent var sjuk. Så jag är värd en mysig kväll på stan! Resturangen heter Mosaik och ligger på st:eriksplan, någon som varit där? Tips på maträtt?


Nu ska jag plocka lite och fixa innan vi får besök istället för att vila. Hoppas jag inte somnar på med huvudet i tallriken ikväll.


Kommentarer

Vildas mamma

Hoppas att ni har det mysigt ikväll! Det där med mardrömmarna (Vincents) känner jag igen och har läst att de går igenom en sorts 18-månaderskris nu, som kan vara i ett halvår... stackars små barn.

23:30:18 / 2010-09-24



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!