Det är frukost kompis


Nu är vi uppe, har fått offra mina sovmornar till nio för barnfria kvällar och bättre sovtider för Vincent. Fast allt beror på när jag lyckas få honom att sova på dagen. R tog Kaxens första runda imorse redan vid sju, sedan stack han iväg och fiskade idag igen. När Vincent vaknade så sprang han upp och gav kaxen frukost på direkten. Sedan satt han där bredvid och sällskapade under hela frukosten. Han är en mycket bra hundägare min son, se så stolt han är!

Ska försöka fixa lite under dagen och packa BB-väskan, blev lite orolig igår kväll!


Kommentarer

Emilie

Men oj vad spännande, jag sitter som på nålar här hemma nu,, jag sätter nog mig in i din situation liiiite för mycket...tänk om du får en liten knatte i veckan...jag vill också...buh buhh =)

packa nu din väska och glöm för guds skull inte toalettpapper. det var min räddning med Liam det. =)

lycka till.

kram

08:55:53 / 2010-09-19 - http://grese.blogg.se/

Emilie

Ja jag förstår inte hur du klarar gå igenom detta en gång till...=) Jag måste ta tag i mig själv och prata med min mvc så jag kan få bekräftat på kejsarsnitt, annars kommer jag aldsrig våga bli gravid igen. starkt jobbat av dig.

Toalettpappret är super, särskillt om du har lambi eller något sånt mjukare, på bb har de ju bara de här rivjärnspapperna...inte så skönt att torka sig med efter man blivit förlöst.

Kram

10:05:29 / 2010-09-19 - http://grese.blogg.se/

farmor

Ytterligare några namn på gossar: Loke, Theo, Love. Kram från farmor.

08:26:32 / 2010-09-20



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!