Dagens MVC-BESÖK

Idag var jag som sagt på mitt sista Mvc-besök innan BF datumet. Kändes konstig men samtidigt helt fantastiskt. Om bebis inte har kommit Torsdagen den 14e Oktober ska jag tillbaka för att boka igångsättning. Annars är återbesöket efter två månader mitt nästa besök hos min underbara barnmorska. Då köper jag med en bukett blommor och ett tack kort.


Allt såg som vanligt väldigt fint ut och kurvan följs bra. Bebis var lite lugnare idag och hjärtljuden låg på 148 istället för 155-156. Jag väger straxt under 76kilo (hade kläder på). Och Bebisen ligger helt fixerad och har gjort det ett bra tag!


Angående pojknamn så stör det mig lite att de flesta diggar Robbans "på-lager-namn" och att det faktiskt var jag som introducerade det för honom. Jag gillar det men samtidigt inte, kan inte riktigt bestämma mig.. Hade dock svårt att kalla Vincent för Vincent första månaderna. Det blev mer sånna där Gulligullnamn, men nu är det ju så himla självklart att Vincent är just en Vincent. Så blir det nog vad man än väljer, den lilla människan växer ju i sitt namn och blir en helt egen person. Oavsett om det är en liten Gösta, Texas eller H*****   ;)

Kommentarer

farmor

Ett namn på H...... Kan det vara Harald kanske ? Har sett att barnen börjat heta så nu. Kram .

14:54:49 / 2010-10-01

My

Säger ju bara sanningen!!! =)

Gillade du mitt namn förslag ? =)

00:54:21 / 2010-10-02 - http://mys.blogg.se/

Sandra

Eller kanske Hedwig eller nått liknande? :)

01:52:11 / 2010-10-02



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!