Varje dag kan vara den sista som gravid! <3

Bebis är helt otroligt lugn numera. Heeela dagarna äre sova som gäller där inne. Framåt kvällen/natten blir det livligt ett tag och sedan är det sova som gäller igen. Vincent vaknade alltid då jag gick och la mig och studsade runt i magen. Han har dock sovit bra sedan han föddes så det behöver inte vara samma sovrutiner utanför magen, som tur är.


Dagen har varit rätt lam, har inte gjort något alls typ. Imorgon kommer förmodligen min mamma hit vid lunch. Om inte så åker jag och Vincent hem till Linas nya lya, kikar på den och umgås lite. Mer än så orkar jag inte planera in.

Nu vaknade bebis och har hicka. Ska klappa på magen och njuta av att vara gravid, För vem vet det kanske jag inte är imorgon!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!