Återbesök på BB

Ikväll lägger jag upp förlossningsberättelsen och svarar på  lite kommentarer! Blir en hel del tid med familjen eftersom R är hemma med oss. Idag har vi varit på återbesök på Danderyssjukhus med lilltjejen. Vägning, PKU-test och hörseltest gjordes. Första dygnet på BB gick hon ned från 3,740 till 3,530 idag vägde hon 3,570 och är back on track igen. PKU-testet får man hemskickat om det är något fel, annars inte och hörseltestet gick utmärkt!

Den lilla damen sover, äter och skiter..mycket mer än så är det inte. Fast hon är helt underbar på alla sätt och vis. Lägger även upp fler bilder under dagen/kvällen. En jämförelse med Vincent kanske skulle vara kul?

Om det fortfarande är av intresse(?) så tänkte jag lägga upp hur jag kommer i form efter graviditeten. Men först låter jag livmodern dra sig tillbaka. Innan jag börjar på en start vikt och sätter ett mål!


Kommentarer

Hanna

Kommer bli superkul och spännande att läsa och få se fler bilder! :D

Nyfikna på vad gulltjejen heter också!

14:41:01 / 2010-10-16

sandra

Vad heter den söta? :) sjukt nyfiken jö :D

16:25:06 / 2010-10-16

jossan

jag vill läsa förlossningsberättelsen nununununununu:D

17:39:37 / 2010-10-16

My

Gör så =) allt du skriver e kul o läsa!

20:02:39 / 2010-10-16 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!