Sitt inte och undra :)..




Magbild- BF 9 Oktober


Bebis bebis vad gööör du kvar där inne?
Bebbe har vaknat och knölar omkring, det är mysigt men vad vore det inte att ha våran lilla här utanför istället. Men det är endast +2 dagar, tanken på att det kan bli upp till fjorton är lite jobbig. Låååång väntan och längtan när man är så här nära. Varför känns dessa dagar så? Veckan jag gick över med Vincent var fasiken som minst en månad eller två. Fast vad sitter man här och gnäller för.. bara bebis kommer ut välbehållen och mår bra. Det är huvudsaken inte hur många dagar det återstår, men det förstår ni säkert också!

Jag kan nästan lova att jag uppdaterar er då allt startar. Inte ska ni behöva sitta där hemma och undra om jag åkt in..och bebis är på g. Om det nu inte skulle hända då jag är ute och flänger och värkarbetet går otroligt snabbt. Sedan ska jag försöka blogga från mobilen och lägga upp en bild från bb, om jag klarar av det dvs. Så sitt inte och undra, när tiden är inne då vet ni det säkert!

Nu ska jag koppla in Wii inne i sovrummet så att vi kan spela lite innan Paradise hotell börjar kl.23.00. Valde den senare tiden eftersom jag följer biggest looser sverige också!

Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

härligt att se du fortfarande har humöret uppe...jag hade nog varit en ilsk liten bitch vid det laget. haha

Hoppas bebis vill komma snart då.

21:47:19 / 2010-10-11 - http://grese.blogg.se/

Love Oliwers mamma <3

Hej!



Guud jag sitter och hoppas här att det sätter igång snart. Det är som sagt många som är gravida men passa på att njut nu innan gravidteten är över för du kommer sakna den även om du inte tror du nu :)



kram Love

21:48:37 / 2010-10-11 - http://mommyatnineteen.blogg.se/

sandra

Jag väntar med spänning! :-)



Kram

01:23:47 / 2010-10-12

Michaela

Haha raring då! Det är bara och samla kraft för dig som gäller ^^ Men snart är det "the big finale!"

09:06:35 / 2010-10-12 - http://carlssonmichaela.blogspot.com

Vivi

Haha, jag hoppas också det sätter igång snart! :) Du verkar som sagt ha humöret uppe och ser glad och fin ut! :D Hoppas Wii hjälpte bebisen på traven ;)



Kram Vivi :)

09:36:13 / 2010-10-12

My

Jätte fin bild!!

21:28:48 / 2010-10-12 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!