Mina hjärtan


Två veckor sedan älskade lilla Nova kom. Eller liten och liten, hon är världens matvrak och väger nu 3,9 kilo det är vad Vincent vägde vid tre veckors ålder. Hon har alltså gått upp nästan ett halft kilo sedan vi kom hem fårn BB. Det är svårt att blicka tillbaka och se ett liv utan henne, vi är liksom fulländade nu.

Nu ska jag hoppa in i en snabbdusch, båda barnen sover! Och eftersom R har börjat jobba igen så får man verkligen ta vara på de stunderna :) (Bilden är tagen igår, de sover inte ensamna bredvid varandra)


Kommentarer

becka

Mina hjätan också!!

18:38:31 / 2010-10-27

Emilie- Mamma till Liam

ja tiden den går hiskeligt fort...skrömande ibland när maqn tänker tillbaka på tiden när de "stora" var små. =) Liam tog sitt första dagis foto häromdagen och då började jag förstå att min lilla kille har blivit stor pojke. =)

06:01:35 / 2010-10-28 - http://grese.blogg.se/

ems

oh va mysigt!

01:04:03 / 2010-10-30 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!