Ladda-inför-förlossnings-tips?




Natten var OK, var väl uppe och kissade 4-5 gånger men somnade om relativt snabbt. Vi vaknade runt halv åtta eftersom Vincent somnade utan välling igår. Fick ligga kvar i sängen en bra stund och mysa framför barnprogram, det gillas. Nu har vi dock varit uppe ett tag, men min kropp känns så svag och jag vill bara sova sova sova. Benen vill inte bära kroppen och huvudet vill inte fungera, hur ska jag orka med en förlossning i detta tillstånd? Hoppas adrenalinet gör sitt och att jag fått sova en natt innan allt startar.

Verkar som att jag har fått en crush på pepparrot. Så satans gott, till en början till fisk. Men nu också till topping av olika rätter (river som med parmesan) och på rostad macka med smör. MMMM! Överdrivet mycket ska det vara också!

Dagens planer är att ta oss iväg och köpa en present till Linda som fyllde 2 år igår. Det vankas kalas idag men jag vet inte hur jag ska orka, men vill väldigt gärna gå. Lär ju vara sista gången innan bebis kommer som man kan träffa massa föräldrar och barn..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!