kanske kommer h*n imorgon...

Eftersom jag inte uppdaterat sedan imorse kanske ni tror att jag föder barn, men icke. Jag ligger i sängen och trycker i mig sesamsticks, som salta pinnar ungefär fast med sesamfrön, såå gott! Jag laddar inför BB, fick en skum känsla när jag gick in på toaletten. Den sa till mig att bebis kommer imorgon, start i natt och bebis imorgon. Inte för att jag har något som helst synskt eller att det jag tänker brukar stämma, men tänk om..

Vincent ligger så sött här bredvid, trots att han sov i bra tid på dagen så somnade han sent. Var tvungen att slänga den sista godkända nappen idag. Därför ligger han nu och sover utan, tänk att han faktiskt somnade tillslut. Försökte locka med en annan och göra en lek utav allting, funkade bra en stund. Men inte fan tänkte han ligga och snutta på den, det kom inte på tal. HAHA, tokunge!

Idag har vi spenderat hela dagen hos min mormor och morfar. Vincent var så glad och röjde omkring hela dagen. Han åt mat,banan och glass. Åkte bobbycar lekte med hans leksaker där och dansade massor. Sen pussades han gärna innan vi skulle gå. Jag är så stolt över min fina lilla kille.

För att ge er en liten teaser så diggade till och med min mormor Robbans pojknamn.......... ville inte säga för att jag trodde att hon skulle tappa hakan. Men mamma avslöjade det senare och hon diggade det, tror till och med hon uttryckte sig så. Verkar som att jag får ge mig ;P.. Mamma gillade det inte först men gör det tydligen nu också...

 


Kommentarer

Vivi

Haha, ja! Jag trodde att du var mitt uppe i förlossningen och att du därför inte hade uppdaterat! :P Men om känslan som du har är rätt om att allt sätter i gång i natt, så MASSOR MED LYCKA TILL! :D



Vill passa på att säga att det är riktigt roligt med så mycket bilder som du lägger upp! :) Kul att se hela familjen samlad även om R inte ville vara med på bild! :) Du och magen är jättefina på bilden i inlägget tidigare! Snygg mamma :)



Kram Vivi :)

22:59:53 / 2010-10-07

Sanna - Gravid i v.20

Haha ja, precis när han börjar bli stor så får du en till liten! :D



Jag älskar också gravidbloggar.. har alltid älskat dom haha, tycker det är så mysigt med familjeliv. :)

Okej, då ska jag kika in där! Har för mig det var det jag funderade på innan också. :)



Spännande med din känsla förresten! Är allting i full gång så hoppas jag att allt går jättebra!! :)

10:14:20 / 2010-10-08 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!