Bilder från dagens parklek


Kommentarer

Love Oliwers mamma <3

Guuud sry att jag påminde dig om allt de hemska haha :P

Men även underbara :)



Du är kvinna, thats awsome :D

Gud va spännade btw...snart dags igen :)

Hur gammal är din första?:)



Kram Love

21:25:17 / 2010-10-06 - http://mommyatnineteen.blogg.se/

Sanna

Haha ja, det sjuka är att jag följt dig sedan du var gravid med Vincent. Sedan har jag följt hela din graviditet nu och DÅ har det gått otroligt snabbt. Kan inte förstå att det var så länge sedan Vincent föddes, har verkligen gått otroligt fort. Men nu när det kommer till mig... när det är min egen graviditet, då är längtan så förbannat stor att det går så segt. Men ja, det är väl så, att helt plötsligt så ligger jag där på BB med en liten bebis i mina armar. :)



Din graviditet nu gick säkert så fort för att du redan har en liten att ta hand om. Kanske. :) Det är så spännande nu! Snart har du verkligen en till hihi. ;)



Förresten är Vincent så otroligt charmig! :D

09:13:54 / 2010-10-07 - http://saaanna.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!