Barnprogram ska det va!

Nu är vi uppe, blev rätt sent ändå igår eftersom Vincent var pigg och vägrade sova. Men det är så skönt att jag somnar in så mycket snabbare nu, pga att jag typ är döende på dagen. Fick ligga kvar i sängen en liten stund nu på morgonen eftersom jag satte på barnprogram. Vi gick sedan upp så att Vincent fick sin obligatoriska banan. Men när han märkte att jag satte på Vakna med the voice så sprang han in i sovrummet igen. Där bädadde ner sig själv framför barnprogram istället, så himla söt!

Idag ska vi ut och åka, typ första gången på en vecka. Det blir ett besök hos mormor och morfar, det var bra länge sedan nu. Får passa på innan bebbe ploppar ut (tänk om h*n ändå skulle ploppa ut, låter så enkelt) sen så kanske det tar ett tag innan man orkar åka runt. Så då får alla komma hit och hälsa på istället.







Lite bilder från middagen i lördags. R vill inte synas i bloggen!


Kommentarer

Love Oliwers mamma <3

Hej!



Ja verkligen :)

Power :D



Ja det hoppas jag också, han verkar lite bättre idag dock !



Kram Love

10:25:47 / 2010-10-07 - http://mommyatnineteen.blogg.se/

Ajdinsmamma

Där var det inte alls lång tid kvar till nummer två kommer ut :) va mysigt och spännande :) stort lycka till!

15:53:42 / 2010-10-07 - http://chicmommy.blogg.se/

Josefine

Ja det gjorde jag :) vi pratade faktiskt lite på msn också och jag fick många bra tips av dig!

Tack vad du är gullig! Vincent är ju med helt underbar :) Och nu har du snart två små hjärtan! Vilken lycka :) Kramar

21:27:24 / 2010-10-07 - http://josefineochmeja.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!