allt blir fel, ingenting rätt!

Desperate Housewives på femman, skoj med lite serier och program att följa igen. Bebis har vaknat och ligger med hicka, allt är i vanlig ordning alltså. Förutom jag själv då, jag är så borta i huvet som man kan bli. Jag tänker inte efter och gör allt fel hela tiden. Senaste dagarna har jag gjort följande:



Pajjat dammsugaren
Gjort en stor jäkla fläck på vardagsrumsmattan

Stopp i avslopp (Spolat ner pappershandukar)
Vilket har resulterat i stopp i duschavslopp också
Översvämmning i badrum (innan jag såg att hela badrummet drabbats av stoppet)
Översvämmning i köket (Hann dock märka det efter ett tag eftersom jag stod vid spisen :S)



Ja ni hajar, jag funkar inte. Hoppas just nu att bebis stannar kvar i magen i alla fall över natten. JAG MÅSTE KUNNA DUSCHA då värkarna sätter igång... Med Vincent var en varm dusch det bästa hjälpmedlet. Ska försöka sova nu, har hoppat vilan mitt på dagen trots att jag bara sov runt 3 timmar i natt..bara för att kunna somna nu på kvällen. Håll tummarna, det är olidligt att ligga och tänka "måste sova måste sova" flera timmar i streck! Om bebis föds och blir en nattuggla har vi i alla fall varandra :)

Puss & godnatt!

Kommentarer

Vildas mamma

Vet hur det är med tvångssömnen, det är så svårt att somna då! Vågar inte somna om M har somnat redan, så när han är trött måste jag somna innan honom, och det är svårt när man MÅSTE... :S



Åh hoppas att bebbe kommer snart så du får sovit som en stock när det faktiskt finns tid att sova. För då lär du vara trött... :P



Puss!

22:46:50 / 2010-10-05

farmor

Hoppas du får bebisen snart det är ju nu som det börjar bli tungt och extra jobbigt.har förslag på ytterligare namn. Gosse : Elliot. Flicka :Elvira, Emilia. Kram.

07:46:55 / 2010-10-06

Nicole - mamma till C

Tänk inte så! du är bäst ändå, puss

11:32:07 / 2010-10-06 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!