Tiden är inne

Jag känner mig så jäkla sliten, inte för att mina barn är jobbiga eller så. Utan för att jag känner mig så ovårdad, jag vill känna mig fin. Men varför göra sig i ordning och piffa upp sig då man bara är hemma? Känner mig blek, mörk under ögonen, håret känns tråkigt, vikten känns inte ok. Vad gör man?


JO, man tar tag i saken! Så från och med nu ska jag finna mig själv igen. Dieten är dag 4 nu och det börjar kännas bättre för varje dag som går. Träna hinner jag inte med tyvärr och promenader är väl inget man hurrar för i detta väder. Kanske finns någon schysst träningsdvd för lite enklare övningar att göra hemma? Imorgon köper jag hårfärg, smetar på lite lotion som ger en finare nyans och plockar ögonbrynen! Vill göra naglar igen och se resultat på viktnedgång så en våg ska inskaffas. Lets gooo :)

Kommentarer

ems

passa på att fixa naglarna hos Kim som jag länkade, helt stört bra & supergullig är hon! (och sjukt billig!)

01:13:47 / 2010-11-26 - http://emstheone.blogg.se/

Nicole - mamma till C

Va duktig du är som tar tag i det gumman. Finns en del som faktiskt låter sig förfalla.

Keep up the good work, puss

18:15:09 / 2010-11-26 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!