peppaekaksbak på G




Sitter och väntar på att Vincent ska komma hem från sin farmor. Det var hon som tog inskolningen idag och Vincent följde med hem dit efter. Han skulle komma vid tretiden ungefär så jag har förberett för pepparkaksbak. Har tänkt göra det tre dagar nu men har inte riktigt fått tid till det. Klockan hinner alltid bli så mycket och vips så ska lillkillen sova. Men nu har jag haft hela dagen på mig att fixa (har dock inte gjort mer än en diskmaskin och damsugit lite + lite småplock. Känner mig inte fullt frisk så det var skönt att få sova ut (gå upp sju och somna om mellan nio och elva) och slippa dagis idag. Det hade gått jättebra eftersom Vincent älskar att hänga med sin farmor.

Nova ligger och sover just nu och har gjort det ett bra tag. Hon är lite dålig hon med tror jag, mer än den ständiga nästäppan alltså. Igår och idag har hon skrikit mycket mer än vanligt, inte överdrivet mycket men eftersom hon alltid är nöjd annars märker man skillnad. Satte på henne den "magiska" björndräckten och då blev hon lugn och somnade in. Hon somnar alltid när den åker på, bra grej.

Kommentarer

Tossan

har hört att björndräkter e magiska typ alla barn somnar i dom;) tror de e för de e tajt o varmt , som en livmoder hahah

18:59:40 / 2010-11-12 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!