Invägning

Då var det gjort, idag ställde jag mig på vågen för att se hur många kilon jag har kvar att gå ner. Målvikten är 60kg vilket är den vikten min kropp ser bäst ut i. Jobbigt och spännande på samma gång ett kliv för att få känna antingen glädje eller besvikelse. Efter förlossning har jag för mig att jag vägde 71,5 men vågade knappt hoppas på att vågen skulle visa 69kg idag. *trumvirvel* 66 kilo efter en måltid och med kläder på, Gissa om jag blev glad :D!!! Nu har jag två kilo kvar till min vikt innan jag blev gravid och sex kvar till målvikten. Det här klarar jag!

Hade velat väga mig för en vecka sedan och se hur mycket GI-metoden hjälp mig med. Men om en vecka kikar vi om det blivit något yttligare resultat.


Kommentarer

Amanda

Guuud vad duktigt! :)

18:09:12 / 2010-11-29

farmor

Duktig är du som kan stålsätta dig och låta bli att äta , jag vet att Robban vill äta mycket gott och onyttigt.Stå på dig till våren kan du vara en stolt 2 barnsmor på 60 kilo.Kram från farmor.

18:29:46 / 2010-11-29



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!