Första julklapparna

Hemma igen, vi gick ut till parken här utanför så att Vincent fick leka lite och jag fick agera fotograf. Vad är finare på bild än sina barn? Nova låg och sov i vagnen så det var Vincent som stod i fokus. Ska ta massa fina bilder på Nova ikväll tänkte jag, sånna där som man vill framkalla och sätta upp på väggen. Efter promenaden tog vi en sväng förbi centrum, hade spanat in några julklappar till Vincent. Lite svårt att gömma undan de två stoora paketen för honom så han började peka och vråla att han ville ha dom. Nu sover han ute på altanen så jag tänkte slå in dem och stoppa i garderoben så länge.

Hade tänkt sy en adventskalender där han får öppna och få ett paket varje dag fram till jul. Men jag har tagit på mig på tok för många projekt. Måla hans säng, vardagsrumsbord, sy det ena och det andra osv osv. Så när jag hittade en stor julstrumpa på ikea igår kändes det bra, ett projekt mindre. Varje morgon ligger det ett paket i julstrumpan istället! lägger upp lite bilder från parkleken senare :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!