Kul att man får plats på ett dagis man inte ens vill ha!..

Vincent har klättrat upp i sin vagn och vill ut. Han är så söt då han tar sig upp och visar att han är redo. Jag sitter och tittar på röran här hemma, det är verkligen dags för en storstädning OCH rensning. Diskmaskinen bör proppas full, likaså tvättmaskinerna i tvättis, både damsugarn och moppen bör göra sitt jobb också. Men så sitter man bara här i ångest koma för vad som komma skall. Man blir ju dessutom så jäkla levnadsglad då det damp ner ett brev från kommunen som visar att jag fått plats på ett annat dagis än vad jag sökt. Ett dagis jag inte vill ha, vad är meningen med att skriva upp sina alternativ när de inte går efter dem? Åker jag ur kön nu för att jag fått ett erbjudande? Måste alltså ringa kommunen också..


Listan kan göras lång..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!