Jobbhelgen är över!

Kom hem för ett tag sedan, det var tufft men ok att jobba idag. Imorse blev jag så bitter när ingen kunde jobba för mig. Nu är jag glà eftersom jag slipper få mer än tusen kronor mindre vid löning. Hinner dessutom jobba en lördag till och får därför extra mycket denna månad! Har tjuvstartat på chipspåsen vi hade hemma medans pastan kokar på spisen. Har dragit på mig mjukiskläder och sitter bänkad framför ballar av stål, nu ska det slappas och inom kort försöka sovas. Robban jobbar extra så jag vet inte riktigt när han kommer hem, Vincent har somnat för natten. Nu saknar jag honom massor, hann knappt vara med honom imorse eftersom han gick iväg på skuttis & lekis med sin farmor.

Imorgon bär det av mot UL :)


Kommentarer

Tossan

vi hoppas på ett kön;) haha

08:04:24 / 2010-05-10 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!