En lugn stund tack?!

HERREGUD säger jag bara! Vincent har skrikit och varit arg i över två timmar. Så jäkla förbannad då han inte får som han vill, och trösta med olika leksaker var bara att glömma.. han slog ifrån dem allihop. Satt och vaggade och klappade en gråtande Vincent massor. Nu ligger han inne med pappsen och ska sova, inge gråt men lite gnäll då och då. Jag tror att han har ont i munnen eftersom han dregglar något enormt, två kindtänder har kommit upp men det är lite som inte spruckit igenom än. Trots detta kan jag inte mer än att älska mitt liv, stress, gråt och massa lycka! 

Minst sagt så har det varit en hektiskt dag, för att inte dö av tristess så åkte vi till ikea. Mötte upp Sara, Sandra och Ida + deras barn och Saras mamma. Hann käka lite innan Sandra och Ida drog iväg igen, gick sedan runt med Sara och hennes mamma som skulle shoppa typ ett helt vardagsrum. Själv kom jag hem 40kr fattigare och en blombukett och tre ljusstakar rikare, mycket bra för att vara mig. Såg dock massor annat som jag vill ha, lär bli en runda vid löning..

Bebisen började precis leva omkring i magen, hinner knappt känna av rörelser eftersom jag alltid är på språng. Blir så orolig att det är något fel men det vaggas säkert bara så skönt där inne. Måste tyvärr upp ur soffan nu för att göra käk, blev så himla sugen på räkcrepes!




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!