äta, blogga o slå in paket..

Vincent somnade precis, det blir lite senare då han råkar somna två gånger på dagen. jag har precis satt mig ner för att käka, blogga och så in paket..typ samtidigt. När jag gjort det ska det bakas, det var tanken i alla fall, får se om det blir av. Annars lät jag bara ta en dusch och slappa framför tvn. R är ute och fiskar så det blev en snabb middag för mig, eller enkelt rättare sagt. Kyckling schnitzel med hasselbackspotatis och mangoraja dressing. Bara att slå ut lite kyckling färs och ha på ströbröd å steka, snabbt och gott! Potatisen är väl det som tar lite tid. Om ni gillar bakpotatis måste ni förresten testa göra robbans specialare. Kan skriva upp recept på den sen!


Jag och Vincent tog en sväng till kista galleria idag för att fixa det sista inför helgens bravader. Blev inte vad jag tänkt mig till babyshowern men det blir nog bra ändå. Lite tråkigt bara att inte komma med något unikt som ingen annan har, men men.

Äh äta var det..

Kommentarer

Atousa

Det blir nog jätte bra så :)

16:18:22 / 2010-06-11 - http://Metrobloggen.Se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!