Viktuppgång

Hoppsan sa.. tänk att man glömmer skriva ut det man igentligen vill förneka. Men som inte går att undvika.. min VIKT, jag vägde mig på Mvc och det var andra gången sedan jag blev gravid. I v.11 när jag var på inskrivning vägde jag 65kilo hade då bara gått upp 1kilo från "startvikt" (hade lite kvar från Vincent). Kan ni gissa hur många pannor jag gått upp nu? Under graviditeten med Vincent gick jag upp totalt 22 kilo.. 60 till 82. Eller vid inskrivningen vägde jag nog lite mer än det men jaja glöm det. Idag väger jag 71,5 och är i v.29, har alltså gått upp 6,5 kilo sedan inskrivningen. Har svårt att tänka mig att jag ska gå upp yttligare 10 kilo.. är det möjligt under de 10 kommande veckorna? Minns inte hur mycket jag ökade i vikt i slutet sist..

Jag har vågskräck men den här gången kändes det helt OK! Hur najs vore det inte om vi delar 6,5/3 och lägger på mig ca 2 kilo till eftersom jag gått 3/4 av tiden :D.. i Wish


Kommentarer

Mamma till Vilda

Oj så bra! Grattis, inte så många kilon att bli av med då. Men antar att det är annorlunda andra gången, man är ju i farten och springer efter första ungen hela tiden hahah :) Inte långt kvar nu tills h*n kommer ut! puss

14:09:12 / 2010-07-23



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!