sovmorgon? skulle inte tro det..

FY vilken morgon det blev. Och hur dumt är det inte av mig att somna runt två i natt när jag vet att jag måste upp oavsett om jag vill eller inte. Vincent somnade sent igår, straxt efter nio tror jag klockan var. Becca skulle komma så han fick vara vaken en halvtimme med henne, då hoppas man alltid på att få sova lite längre på morgonen. Men nästan alltid så vaknar han tidigare än vanligt då han kommit i säng senare kvällen innan. Om han somnar runt 19 så vaknar han oftast mellan halv åtta och åtta. Idag ville han upp 6.45, det ville absolut inte jag.. men vad ska man göra liksom, förutom att skylla sig själv. Vincent var överdrivet pigg och på bushumör och jag höll på att somna till i soffan gång på gång. Ni vet när ögonen typ rullar omkring och man är tvungen att kämpa emot. Vid halv nio nickar jag till och mäker att jag visst somnat för några sekunder. Då hade skitungen hunnit få ner saltet som stod på köksbordet och hällt ut burken över mattan, böööööhsuuuckstööön bara att börja jobba. Becca skulle upp (sov i Vincents rum) och jag testade lyckan där inne istället. Efter lite lek så la han sig ner och somnade bredvid mig, så vi sov en timme medan Becca gjorde sig klar för att åka till jobbet. Den timmen gav mig mycket, nu är jag väl lagom back on track och redo för dagen. Men ikväll blir det tidigt i säng, jobbhelgen väntar!

Mamma är här när som helst och vi ska åka och köpa en dator och jag ska titta lite mer på systemkameror. Jag tror att jag har bestämt mig för vilken det blir så nu är det bara pengarna som fattas. Så ni vet så fyller jag år den 19 juli så era bidrag kan ni sätta in på kontonummer 890719... ne skoja bara :P! Kameran ska vara inköpt innan bebben kommer i alla fall därför önskar jag mig inget annat utav min släkt och familj.

Innan vi åker iväg för lite shopping så ska jag göra mammsen fin i håret, hon och hennes kille åker på en sista minuten till Rhodos söndag morgon. Skönt för dem att göra en spontanresa bara sådär eftersom han går på semester idag. Det skulle egentligen varit en överaskning ända fram tills imorgon men mamma kunde inte hålla sig och gav kuveret med biljetterna i redan igår! Jag är så glad för deras skull :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!