Update från jobbet

Vet ni vad? Det blev sent i natt igen (01.00), på grund av det där satans paradise hotel. Tv6play har mig lindad runt lillfingret.. har räknat ut att jag tittat mer än 14 timmar på ett och samma program på mindre än en vecka. Herregud säger jag bara. Men kanske är det ok att skylla på en övning inför det kommande bebislivet med vakna nätter? hehe.. Snart har jag sett alla de avsnitt som finns på webben så sedan blir det bara ett om dagen som kommer ut. Förmodligen är det inte heller särskilt månag avsnitt kvar. Så snart är jag fri från mitt beroende.

Sitter på lunchrast på jobbet, vad annars liksom? Det är typ då jag har tid att uppdatera. Är så trött när jag kommer hem så det blir inte att jag skriver. Lååååång dag idag.. 08.45 - 19.30, men Lina ville jobba min sista timme så slutar liiite tidigare, det är gött.

Hinner förmodligen hämta ut ett paket på posten med lite grejer. Ska ha en Fotoshoot med Vincent på måndag eller tisdag så då får ni se :D!!! (OM kameran kommit in i lager)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!