Up and downs...

Åter igen en rätt tråkig och rastlös dag, igår hade jag verkligen ångest när det gällde att hitta på något. Gick bara ut i parken med Vincent men bestämde mig sedan för att åka och möta upp Sussie och min lillebror. Efter långa promenader så åkte vi vidare hem till dem och pappa hade ordnat middag, GI-middag. De har börjat banta och gud vad jag känner att jag är redo för GI, men det återstår tre månader på graviditeten först. Hur som helst så tog jag tåget hem och var hemma vid åtta, då tajmade jag och R in varandra eftersom han ändå skulle iväg och fiska efter jobbet.

Idag känns ungefär likadan, jag orkar inte åka iväg någonstans. Brukar bli såhär när vädret är som idag, men ändå så kan jag inte annat än tycka att det är skönt. Solen tar dö på mig, jag funkar inte i den värmen som det har varit senaste dagarna. Så det var ju perfekt att jobba för mig. Men visst är vädret något som alltid går att klaga på, så trist egentligen.. för varmt, för kallt, för kvavt, för blåsigt osv osv.

Visst har jag lite planer för dagen, dock inomhus. Just nu har vi tagis en liten paus från våran "disko-städning". Vincent dansar och hjälper till lite, typ plockar småskit och slänger i en påse. Men det är sött att han ser så glad och stolt ut när han hjälper till och får cred för det. Har tänkt gå ner och tvätta två maskiner nere i spontanis då vi är klara här uppe, i fall det är lediga. Sedan så ska vi gå ut till fotbollsplanen och sparka boll så att Vincent aktiveras lite också. Så ser dagens planer ut.. lagom skoj men väl behövligt!!!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!