Försöka andas.. eller typ börja städa..?

Lilla älsklingen sover, för andra gången idag. Det blir två sovpass när det är såhär varmt ute, vi vaknar tidigare och blir tröttare av hettan. Jag sitter här och försöker andas ut, dagen har varit rent ut sagt förjävlig. På alla tänkbara sätt. Måste ta tag i disken och försöka plocka undan och rensa lite, får se hur mycket jag hinner medans han sover. Det går inte så bra när han ska hjälpa till, han bara slängde allt som kom i hans väg i den stora svarta sopäcken. Det blev liksom att jag fick plocka upp istället för att slänga ned, haha.

Skulle dock inte förvåna mig om jag ramlar av en pall och bryter foten, det känns lite som att det är en sån dag. Allt går fel och ingenting går som det ska. Jag är väl överkänslig också men ibland når allt en gräns.

Hoppas ni som kan vara ute i solen har en jättemysig dag! :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!